لیست مقالات

مدیرکل پایگاه‌های میراث جهانی و ملی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مهندسی ارزش روش لازم برای مدیریت موضوع گرمایشی بازار تبریز است گفت: سامانه گرمایشی این مکان تاریخی نیازمند بررسی‌های عمیق و زمان بر است.

ادامه مطلب...

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از اتمام بررسی آرکئوژئوفیزیک محوطه تاریخی قلعه اولتان در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

ادامه مطلب...

رپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از کاوش باستان‌شناسی در تپه تاریخی بریس در بخش ویلکیج شهرستان نمین خبر داد.

ادامه مطلب...

استاندار آذربایجان شرقی گفت:مقبره الشعرا نگین فکر ، فرهنگ و پایگاه اندیشه است و استاد شهریار شاعری افتخار آفرین است که آثار گران قیمتی را در اختیار جامعه بشری قرار داده است.

ادامه مطلب...

دومین جشنواره بین‌المللی «آبیش عالمی» از ۲۹ شهریور تا اول مهرماه ۱۴۰۱ در شهر ساحلی آکتائو قزاقستان با داوری اتابک نادری برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب...

سید‌قاسم ناظمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر جایگاه مردمی استاد شهریار گفت: استاد شهریار، تنها شاعر معاصری است که توانسته وارد خانه‌های مردم و کوچه و بازار شده و در دل مردم جا باز کند.

ادامه مطلب...

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره ملی ورنی در تبریز طی هفته آخر مهرماه سال جاری خبر داد.

ادامه مطلب...

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تایید ثبت جهانی ژئوپارک ارس در نشست شورای عالی ژئوپارک‌های جهانی یونسکو داد.

ادامه مطلب...

نمای آجری عمارت تاریخی پشت شهرداری مراغه توسط افراد ناشناس و با هدف ساخت و ساز و جلوگیری از ثبت و حفاظت این اثر تاریخی ارزشمند تخریب شد.

ادامه مطلب...

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌شرقی از بازگشایی اولین تجارت‌خانه ثبت‌ملی شده استان در تبریز خبر داد.

ادامه مطلب...
دسته بندی محصولات
ارائه کنندگان
Yedi Iklim türkçe B1
150,000تومان99,000تومان
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×