لیست مقالات

استاد شهریار در تعریف شعر و شعر شاهکار مردم می‌گوید: حقیقت شعر، حرفی است که از دل بر بیاید و در دل بنشیند من در این دوره انقلاب، از این شعر، شاهکارتر ندیدم که، این جمعیت یک‌دفعه فریاد می‌زنند: خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما.

ادامه مطلب...

هنر ۲۵۰ ساله «ممقان دوزی» از جمله ظرفیت‌های منحصربفرد آذربایجان‌شرقی در حوزه صنایع دستی کشورمان است که به رغم تلاش برای ثبت ملی آن ، رواج آن در دو سه دهه گذشته سیر نزولی داشته و با خطر نابودی به عنوان میراث گذشتگان مواجه است.

ادامه مطلب...

رستاخیز مجدد معماری اسلامی ایران این بار با خیزش دوباره معماران و هنرمندان ایرانی با بهره گرفتن از سنت‌ها و روش‌هایی که از روزگاران کهن، بومی آذربایجان شده بود، شروع‌شده و با ساخت رصدخانه مراغه به‌عنوان اولین اثر ایلخانی آغاز شد. از این‌ پس سبک جدید معماری اسلامی ایران شامل دوره نخست شیوه آذری شکل می‌گیرد.

ادامه مطلب...
ادامه مطلب...

در تاریخ ادبیات ایران بوده‌اند شاعرانی که به دو زبان ـ که معمولاً این زبان‌ها در گذشته فارسی و عربی بوده شعر گفته‌اند، ولی هیچ‌یک از آنان در هر دو زبان شاهکارآفرین نبوده‌اند و همواره آثارشان در یکی از این زبان‌ها از آنچه در زبان دیگر سروده‌اند، درخشان‌تر بوده است.

ادامه مطلب...
ادامه مطلب...
دسته بندی محصولات
ارائه کنندگان
Yedi Iklim türkçe B1
1,500,000ريال990,000ريال
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×